FAQ - Často kladené dotazy
Zpravidla se snažíme expedovat zásilky co nejdříve od vytvoření objednávky. U každého zboží je uvedená aktuální dostupnost. V nákupním košíku pak vidíte přibližnou dobu dodání. V případě dalších informací ohledně doby dodání zašlete email obchod@zvireci-potreby.cz nebo nás kontaktujte na zákaznickou linku 774 723 222 PO-PÁ 8-16 hod.
V případě vrácení zboží postupujte prosím dle pokynů zde.
V případě reklamace postupujte prosím dle pokynů zde.
Pole pro vložení slevového kupónu naleznete v prvním kroku košíku, vlevo pod seznamem zboží pod názvem "Mám slevový kupón" Kompletní nápovědu pro uplatnění slevového kódu naleznete zde.
Nikdo není dokonalý a bohužel i toto se může stát. Ačkoliv všechny odesílané zásilky pečlivě kontrolujeme, ovšem o průběhu cesty balíčku k Vám už moc informací nemáme.
V případě, že zboží dorazilo poškozeno, tak nám poškozené zboží vyfoťte a zašlete na email obchod@zvireci-potreby.cz
nebo nás kontaktujte na zákaznickou linku 774 723 222 PO-PÁ 10-18 kde Vám rádi poradíme a vše vyřešíme k vaší spokojenosti.
Produkty se snažíme průběžně naskladňovat, ale některé když jsou vyprodané, tak už možná nebudou. U každého produktu je možnost Hlídat dostupnost, kde si můžete vložit email.
Pro dotazy ohledně vyprodaných produktů nás prosím kontaktujte emailem obchod@zvireci-potreby.cz nebo nás kontaktujte na zákaznickou linku 774 723 222 PO-PÁ 8-16 hod.
Fakturu zasíláme společně se zbožím, ale také ji zasíláme emailem po dokončení objednávky. Vždy doporučujeme zkontrolovat i složku SPAM ve vaší emailové schránce. Fakturu za váš nákup najdete také ve svém zákaznickém účtu v případě, že jste registrováni.
Registraci můžete provést zde: REGISTROVAT
Kontaktujte prosím co nejdříve naše zákaznické centrum telefonicky na 774 723 222 nebo emailem na obchod@zvireci-potreby.cz.
Po předání objednávky dopravci nám již přepravní společnosti neumožňují objednávku stornovat ani měnit.
Pokud jste zásilku přezvali, ale nemáte o ni zájem, můžete ji jednoduše vrátit. Detailní info k vrácení zde.
Nikoliv. Objednávka musí proběhnout prostřednictvím eshopu, případně nám ji zašlete v písemné formě prostřednictvím emailu. Rádi Vás ale vytvořením objednávky provedeme po telefonu, zavolejte nám na 774 723 222 a s radostí Vám pomůžeme.
V rámci jedné objednávky je možné použít pouze jeden kupón. Výjimku tvoří Dárkové poukazy – zde poskytujeme možnost uplatnit slevový kupon a současně zaplatit Dárkovým poukazem, napište nám prosím na obchod@zvireci-potreby.cz, jeden z kódů musíme uplatnit ručně, až po odeslání objednávky. Tato ruční úprava omezuje možnosti plateb pouze na dobírku, nebo bankovní převod, protože po odeslání objednávky ještě snižujeme konečnou cenu.
Pokud vracíte celou objednávku, vrátíme Vám i peníze za dopravu. V případě vrácení pouze části produktů pouze cenu tohoto produktu.
Náklady spojené s vrácením nese kupující.
Ano, vrátit zboží můžete na adrese naší prodejny v Brně na ulici Dlouhá 3 během pracovní doby 9:30-18:00 hod.
Vaše reklamace bude vyřízena nejpozději do 30-ti dnů od doručení reklamovaného zboží na náš sklad.
Vracené zboží, pokud možno v originálním balení, zašlete spolu s tištěným vratkovým formulářem (pokud tištěnou verzi již nemáte, stačí vyplnit ručně na papír. Zboží zabalte tak, aby během přepravy nemohlo dojít k jeho poškození. Využijte noviny nebo bublinkovou fólii pro křehčí produkty.
Ano! Naše dárkové poukazy můžete zakoupit zde.
Zavolejte nám na 774 723 222 nebo napište na obchod@zvireci-potreby.cz. a my vám rádi odpovíme.
Zipi? Zipi je naše nová lemuří tvář. Dorazil k nám až z dalekého Madagaskaru, díky jeho pruhovanému ocasu a velkým očím ho jen tak nepřehlédnete a protože je neuvěřitelně chytrý a zvědavý, v našem e-shopu už se orientuje lépe než v divočině a bude vám tak tím nejlepším průvodcem. Více o našem maskotovi naleznete zde.
Ano, zasíláme. Bližší informace naleznete zde.